მონაცემები + კონტენტის წარმოება = ოქროს? არა, – ბრილიანტს

ეროვნული სამეცნიერო ბიბლიოთეკის, ბიზნესისა და ახალი ტექნოლოგიების ცენტრის, AUF-ის (ფრანკოფონის საუნივერსიტეტო სააგენტო) და ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის თანამშრომლობით გაიმართება ტრენინგი თემაზე „მონაცემები + კონტენტის წარმოება = ოქროს? არა, – ბრილიანტს“.
 
ტრენინგის მიზნები:
  • დაეხმაროს მსმენელს შეიცნოს, როგორ მზადდება სარეკლამო რგოლი;
  • რა ტიპის საკომუნიკაციო არხები არსებობს;
  • როგორ ავაწყოთ კამპანია წარმატებულად.
 
5 საათის განმავლობაში მსმენელებს მოუწევთ გაერკვნენ შემდეგ პუნქტებში:
  • მომხმარებლის ანალიზი და სტრატეგიული კომუნიკაციის შემუშავება;
  • სარეკლამო რგოლის ან კამპანიის დაგეგმვა/წარმოების პროცესი;
  • კამპანიის მომზადება და ტექნიკური გამართვა;
  • შედეგების ანალიზი;
  • კანონი, ტექნოლოგია და ინტერენტის მოხმარების ჩვევები.
აღმოაჩინეთ თქვენი ცოდნის „ტაძარი“ , თქვენი ღირებულებები და შესაძლებლობები!!!
 
ტრენერი:
ბექა ქვარცხავა – კრეატიული დირექტორი
ღონისძიება გაიმართება პროგრამა zoom-ში:
https://us02web.zoom.us/j/85099210529?pwd=d0VQVklRZk9keTBCWXRQcHd3UGhhdz09
Meeting ID: 85099210529
Password: 811854
Zoom-ში შემოსვლამდე გთხოვთ შეავსოთ სარეგისტრაციო ფორმა:
https://bit.ly/3kIpyyV
 
  • თარიღი: 3 დეკემბერი
  • დასაწყისი: 13:00 საათი
მონაცემები + კონტენტის წარმოება = ოქროს? არა, – ბრილიანტს
Scroll to top